خانوما ماست از کی میتونم بدم؟۷ ماهشه

۷ پاسخ

منم پسرم که کوچیکتر بود تو ماست نون میانداختم میخورد خیلی خوشش میاومد

من بهش میدادم چون اصلا ب پروتین گاوی حساسیت نداشت

اره میتونی

اگه حساسیت گاوی نداره میتونی بدی

من از 7 ماهگی دادم البته دختر من از 5 شروع کردم برای کمکی. ماست پرچرب بده اگر نفخ میکنه توش پودر ریحون و یکم نعنا بریز بده . با تیکه های میوه هم خوب میشه

میتونی بدی

بهش بده من از ۶ ماهگی دادم
فقط پر چرب باشه حتما

سوال های مرتبط

مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی