منم پسرم که کوچیکتر بود تو ماست نون میانداختم میخورد خیلی خوشش میاومد
من بهش میدادم چون اصلا ب پروتین گاوی حساسیت نداشت
اره میتونی
اگه حساسیت گاوی نداره میتونی بدی
من از 7 ماهگی دادم البته دختر من از 5 شروع کردم برای کمکی. ماست پرچرب بده اگر نفخ میکنه توش پودر ریحون و یکم نعنا بریز بده . با تیکه های میوه هم خوب میشه
میتونی بدی
بهش بده من از ۶ ماهگی دادم
فقط پر چرب باشه حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.