۵ پاسخ

سلام دخترم ۲ این ماه میشه ۷ماه کمکی چی بهش بدم

از وقتی گوشت خواستم بپزم پیازم کنارش ریختم ک بوی زحمشو بگیره
یکی دوبار اول درش اوردم
بعدش دیگه گذاشتم بمونه میکس کردم

از شش ماهگی مجازه هر دوش

من پیازو با گوشت میذارم بجوشه بوشو بگیره..خرماهم امروز شروع کردم

پیاز تست حساسیت بگیر بده

سوال های مرتبط