میگن ورزشگاه آزادی زدن راسته

۸ پاسخ

اون ورزشگاه خیلی بزرگه نه
یکی دیگست۱۲ هزار نفریه این

آره ناجورم زدن

این که میگین مشهد مال کدوم شهر یکی از دوستانوشته اخبار مشهد تو روبیکا گفتم نکنه مشهد

اره پاسگاه کلانتری مدرسه بیمارستان درمانگاه داروخانه بهداشت هر چیزی که فکرش و کنی دارن میزنن

اونجا را برای چی زدن؟

از کجا فهمیدی

آره با خاک یکسان شد

سالن آزادی رو زدن

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۲ سالگی
مامان طاها وسارا مامان طاها وسارا ۲ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی