۸ پاسخ

من سه ماه اول رو فقط دراز کشیدم حتی برا غذا خوردن اما جدیدا دیگع بلند میشم غذا درست میکنم بقیشم درازم شاید در طول روز ۱۰ دقیقه بشینم اونم برا غذا حمامم نشسته انجام میدم

من بعد سه چهار ماه اره میشینم رو مبل هم جایی نمیرم خونه خودمون رو میگم اما زیاد نمیشینم بلند میشم بیشتر دراز میکشم یا قدم میزنم داخل خونه

من میشینم گاهی

من فقط درازمیکشم میشینم اذیتم

عزیزم سرکلاژ برای هرکسی یه جوریه من فقط یک هفته استراحت مطلق بودم بعدش بلند شدم وکارمو میکنم خیلی عادی فقط کارای سنگین نمیکنم هر دوبار هم که سرکلاز بودم همینجوری بودم بستگی به وضع آدم داره

من 2ماه اول در حد 2دقیقا بیشتر ننشستم ولی الان یذره نشستن و راه رفتنم بیشتر شده

سه ماه دراز کشیدم فقط برای غذا مینشستم. دستشویی هم میرفتم. الان هرکاری میکنم زایمان‌ نمیکنم

من یک ماه اول همش دراز کشیده بودم حتی برای غذا خوردن الان برای غذا خوردن میشینم یا وقتی کمرم درد میکنه در حد ۱۰ دقیقه میشینم

سوال های مرتبط

مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ودوم بارداری