۱۰ پاسخ

والا من اصلا مثل ادم نمیتونم بشینم از وقتی باردار شدم یه شکلایی میشینم که خودمم تعجب میکنم 😅

من فقط موقعه غذا خوردن

من زمین میشستم اما الان دیگه اصلا نمیتونم هم به زیر شکمم فشار میاد هم موقع بلند شدن اذیت میشم برا همین چون میزناهار خوری ام ندارم شام و ناهارمم رو مبل میشینم میخورم

نشینی بهتره

من روی صندلی موقع صبحانه خوردن ۴زانو میشینم راحتترم
کم پیش میاد روی زمین بشینم ولی اگر روی زمین بشینم پامو دراز میکنم ۴زانو اذیت میشم

بهتره رو زمین بشینی .پاهات دراز کنی

اگ مشکل نداری راحت باش

من میشینم ولی خیلی کم وروی زمین درارمیکشم یاپام ودرازمیکنم نه روی صندلی نه روی مبل راحت نیستم

چهار زانو
الانم چهار زانو نشستم صبحونه میخورم😂😂

میشینم
ولی احساس فشار رو مثانه ام هست
پاهامو میکشم

من موقع غذا خوردن زمین چهار زانو میشینم بقیش رو مبل.

سوال های مرتبط

مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نشونه🩷 مامان نشونه🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری