سلام عزیزم شما برای سزارین کدوم بیمارستانو انتخاب کردین؟
منم دوقلو دارم زیر نظر پورشیخی هستم انگار تامین عمل میکنه نمیدونم nicu داره یانه
من تازه یک ماهه سرکلاژ کردم و بیشتر درازکشم اما برای غذا خوردن نیم خیزم و اگه بخوام دارو یا ميوه بخورم میشینم چون در حد چند دقیقه میشه
من نشسته کارامو میکنم..اکثرا سعی میکنم نیمه دراز کش باشم...
ولی چون بچه کوچیک دارم و کار خونه و خیلی زود دسشویی میرم خیلی زود بالا پایین میشم..بلند میشم متاسفانه
درازمیکشم نمیشینم رو زمین ولی در هفته یه بار رو مبل میشینم
غذامم رو زمین درازکشیده بالشت زیر دستم میزارم میخوام
دوتاش
بیشتر درازکشیدم
هزینه دولتی چند بوده شخصی بوذین یا دولتی
سلام عزیزم
نه من دکترم گفت میتونی تو خونه راه بری و بشینی ولی از خونه بیرون نرو ولی خب اکثرا درازکشم
برای غذا هم پشت میز میشینم زیر پام یه بالشتک کوچولو میزارم
توالت فرنگی استفاده میکنم
منم فقط سرویس میرم حتی غذاهم خوابیده میخورم سرویکسم ۱۷شد و سرکلاژم
کلا دراز کشم
من دو هفته که استراحت مطلق بودم رفتم دکتر. همه چی خوب بود. بعدش یک ماه عادی بودم کارای سنگین نمیکردم سرکارم رفتم طولانی مدت نشستم. بعدش دکتر رفتم دیدم به فنا رفتم، قید کارو زدم مرخصی گرفتم خوابیدم، دو ماهم دراز بکشم تا به دنیا بیاد
نیم خیر هم میشینم
غذامم پشت میز میخورم
ولی اکثرا درازکشم
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ایکاش" نباشه ✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.