۴ پاسخ

میگن نباید ۹۰ درجه نشست اصلا خوب نیست
من که همه اش دراز کشیدم ب پهلو چپ یا راست🥲
برای غذاخوردن هم مجبوری میشینم پامو دراز میکنم

بیشتر مواقع به پهلو میخوابم
دکتر گفت هر نیم ساعت میشینی یکساعت دراز بکش

ب پهلو چپ. خسته شدم میرم پهلو راست
فقط برای غذا خوردن میشینم

به پهلوی چپ و راست یه بالش هم بین پاهام میزارم

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری