۶ پاسخ

من تو ماشین در حدی که برم سونو و دکتر میشینم، تو مطب هم معمولا بهشون میگم زیاد معطلم نمیکنن ، البته نشستن خطری نداره من ۴ روز بعد سرکلاژم رفتم پیش دکتر حدودا ۳ ساعت تو مطبش معطل شدم خیلی شلوغ بود

چنده طولت؟

‌من توماشین دراز میکشم تو مطبم می‌شینم وایسادم زیاد خوب میست

سونو تخت داره دراز میکشم مطبم زود میفرستنم داخل

میشینم من

مطب میشینم از قبل وقت میگیزم ک معطل نشم

سوال های مرتبط

مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری