خانمای سرکلاژی شما هم میشینید دلتون دردمیگیره؟؟

۳ پاسخ

زیاد نمیتونم بشینم حس فشار و سنگینی میکنم

زیادنشستن خیلی بده برای سرکلاژ....نشین

خیلی نمیتونم بشینم

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری