دوستان سرکلاژی در روز چقد میشینید

۵ پاسخ

از 16 هفته که سرکلاژ شدم ننشستم

من همش دراز کشم میشینم دل درد میشم

من هر وعده غذای مثلا صبحانه نهار شام هر کدام ۲۰ دیقه میشینم

دکتر گفت هروقت خواستی بشین فقط هر نیم ساعت که نشستی یکساعت دراز بکش،
غذا رو که باید بشینی

نمیشینم من غذامم خوابیده میخورم

سوال های مرتبط

مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۱ ماهگی
مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی