نیازی نیس ازالان بشینی و پهلو به پهلو بشی اگه همونطور دراز کش میتونی پهلو به پهلو شی احتیاجی نیس بشینی از هشت ماه به بعد چون شکم خیلی بزرگه سخته پهلو به پهلو شدن اونموقع خودت میشینی الان نیازی نیس
من میشینم خیلی راحت ترم
اصن تو خواب نمیفهمم چجوری دهنم باز میشه ک ببندمش چه برسه ب پهلو 🤣🤣🤣🤣
اون واسه ماهای خیلی بالاعه
من که می شینم بعد ب پهلو میشم .
من چند ثانیه طاق باز میشم بعد میچرخم به اون یکی پهلو هم یادم میره بشینم هم خوابالو ام حوصلم نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.