۹ پاسخ

شربت لاکسی ژل بخور یا مگنی میلک

بله بسیار شدید هم مشکل داشتم
مایعات زیاد بخور
قرص آهن هم فقط خارجی بخور
وای با اون همه بخیه چقدر سخت بود😮‍💨

من قبل زایمانم روغن گرچک خورده بودم مشکلی نداشتم.زایمان اولم یبوست شدم بخیه هام باز شد

پودر پسلیوم استفاده کن

اره
مایعات سوپ و اینا زیاد بخور
کمپوت انجیر کمپوت گلابی
یا اگه گیر نمیاد انجیر خشکو تو اب بخیسون همراه با ابش بخور
شربیت لاکسی ژل بگیر از داروخونه بخور

شربت چیزی بخور شکم ت زودتر کار کنه اگ دیر مدفوع کنی به بخیه ها فشار میاد کنده شاید بشع خیلی سخت میشع برات وقت چیزایی آبکی بخور اصلن چیز سفت نخور

قیسی خیس کن تو آب با آبش بخور

اره انجیر خسی کن یکم بمونه با ابش بخور خیلی جوابه

اره گلم تا میتونی سوپ و مایعات بخور سعی کن چیزای ک سفت می‌کنه مدفوع رو نخوری

سوال های مرتبط