۶ پاسخ

سلام زینب خوبی
نازنینم
اکانت جدیدمه درخواست میدی

پسر من دو سال نیمشه هنوز بالا میاره😥😥😥 یکم خامه میخوره همرو بالا میاره اگه شیر پاستوریزه بدم که یسره باید بالا بیاره

شیرخشک رو‌تا ۱۸ ماه قطع نکن
بعد یه سال مثلا روزی یه بار شیر پاستوریزه بده بهش

به جای شیرخشک که نمیشه داد اما من چند دفعه ای دادم بهش

آره بچم رفلاکس داشت بهش از یک‌سالگی پاستوریزه میدم

من از الان‌ شیر پاستوریزه میدم گاهی

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا (رادمان♥️) مامان هدیه ی خدا (رادمان♥️) ۱ سالگی