۷ پاسخ

من دادم زیاد نخوردالبته شیرخشک هنوز میدم

اره من میدم روزی یکی دوبار در حد ۹۰ تا

بله میشه ولی قبلش با مزشک مشورت کنید بهتره

منم تاحالاشیر پاستوریزه ندادم..ولی داخل فرنیش ازاول شیر پاستوریزه دادم مشکلی نداشت.نمیدونم حالاشیرخالی هم میشه دادازالان یانه🥲

شیرخشکو نمیشه قطع کرد روزی ی بار شیر پاستوریزه میدم ولی شیرخشک جای خودشه

اگه حساسیت به پروتیین نداره بده منم میخوام بدم

من میریزم تو فرنیشم اذیت میشه چه برسه ب اینکه خالی بدم

سوال های مرتبط