دخترا کسی بوده شیرینی زیاد بخوره آزمایش قندش خوب باشع؟

۸ پاسخ

اره من

من زیاد میخورم قندم 73 بود

من خیلی میخوردم . قندم ۷۵ بود

من قند ناشتا ۶۹
یک ساعت بعد۱۶۷
دوساعت بعد ۱۲۷
خوبه؟؟

من 94 بودم بستنی و شکلات و شیرینی ام زیادم میخوردم

اره من حتی پایینم بود

اره من سر بارداری اولم کیلو کیلو شیرینی میخوردم همیشه قندم رو ۸۰😁

من کلا بیشتر شیرینی جات دوست دارم ولی همیشه قند و فشارم پایین

سوال های مرتبط

مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی