اره من
من زیاد میخورم قندم 73 بود
من خیلی میخوردم . قندم ۷۵ بود
من قند ناشتا ۶۹
یک ساعت بعد۱۶۷
دوساعت بعد ۱۲۷
خوبه؟؟
من 94 بودم بستنی و شکلات و شیرینی ام زیادم میخوردم
اره من حتی پایینم بود
اره من سر بارداری اولم کیلو کیلو شیرینی میخوردم همیشه قندم رو ۸۰😁
من کلا بیشتر شیرینی جات دوست دارم ولی همیشه قند و فشارم پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.