۴ پاسخ

منم کمی بالابودکلاقندوشکروحذف کردم،نون هم یه چندوقت سنگک خوردم ولی لواشم میخوردم،برنج وسیب زمینی وماکارانی هم کمترکردم الان اومده پایین

من سنوی رشد دادم گفت دور شکم جنین کمه ۷ روز دیکه باز سنو بده خیلی میترسم مشکلی پیش بیاد

منم شروع کرذم که کم بخورم دکتر گفت ۷ روز رژیم بگیر برو ازمایش بده

من از اول یکم قندم یکم بالا بود دکتر گفت مواد شیرین نخورم نون و برنجمم کم کنم وعده‌ای غذایمو کوچیکه ولی بیشتر کنم و پیاده روی اگه مشکلی نداشته باشم برم اینا رو انجام دادم خیلی قند ناشتام اومد پایین

سوال های مرتبط

مامان رونیاس🎀 مامان رونیاس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری