۸ پاسخ

عزیزم باید ازمایشش بدی یه موقع میبینی خوب نیست سزارینت کنن زودتر

اره برو بده مخصوصا ک سزارینی هستی

بله ازمایش بده، من سهل انگاری کردم و به مسمومیت بارداری دچار شدم

من دیشب بیمارستان بودم گفت تا زایمان هر ده روز باید آزمایش دفع پروتئین بدی

اگر دفع پروتئین داشته باشی ب نظرم برای بچه خطرناک

گلم ممکنه خدای نکرده به مسمومیت بارداری دچار بشین توی همین ۱۹ روز و ختم بارداری بدن
اگر ورم دارین و براتون نوشتن حتما انجام بدین.
یهو میکشه به آمبولی و چیزایی که نباید

دفع پروتئین علائم داره فدات مثلا یا یه طرف بدنت کلن باد می‌کنه یا مچ باهات خیلی ورم شدیدی داره الکی که نباید بدی

طبیعیه زایمانت؟

سوال های مرتبط