۵ پاسخ

به من تو بیمارستان گفتن اگه بچه روزی 3یا4بار پی پی کنه و7بار ادرار کنه خوب تغذیه می‌کنه

وزن گیریش خوب باشه یعنی شیرت خوبه

عزیزم همیشه باید ۱۰ دقیقه از سمت راست و ۱۰ دقیقه از سمت چپ شیر بهش بدی حتی اگر خودش پس نزنه
و بعد از اون اگر مرتب ۲ ساعت فیکس خواب یعنی سیر هست و نگرانش نباش
اما اگر تند تند بیدار میشه تو خواب و با شیر خوردن خواب میره مجدد یعنی سیر نمیشه و مدام گرسنه اس

از اون جایی ک دنبال شیر بگرده همش یا بعد ازخوردن شیرت گریه کنه و مست خواب نشه،و بعدا به مرور زمان خوب وزن گیری نکنه هی افت وزن کنه ،اینا نشونه اینه ک شیرت خوب نیست و سیرش نمیکنه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هلیا 🩷ماهلین مامان هلیا 🩷ماهلین ۱ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی
مامان خرگوش من💖😍 مامان خرگوش من💖😍 ۱۱ ماهگی
مامان کیــــان👶💙 مامان کیــــان👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین🎀♥️ مامان آوین🎀♥️ ۳ ماهگی