به من تو بیمارستان گفتن اگه بچه روزی 3یا4بار پی پی کنه و7بار ادرار کنه خوب تغذیه میکنه
وزن گیریش خوب باشه یعنی شیرت خوبه
عزیزم همیشه باید ۱۰ دقیقه از سمت راست و ۱۰ دقیقه از سمت چپ شیر بهش بدی حتی اگر خودش پس نزنه
و بعد از اون اگر مرتب ۲ ساعت فیکس خواب یعنی سیر هست و نگرانش نباش
اما اگر تند تند بیدار میشه تو خواب و با شیر خوردن خواب میره مجدد یعنی سیر نمیشه و مدام گرسنه اس
از اون جایی ک دنبال شیر بگرده همش یا بعد ازخوردن شیرت گریه کنه و مست خواب نشه،و بعدا به مرور زمان خوب وزن گیری نکنه هی افت وزن کنه ،اینا نشونه اینه ک شیرت خوب نیست و سیرش نمیکنه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.