قند ناشتاتم بالاعه اگ ی خورده رعایت نکنی جزو دیابتی ها ب حساب میای
عزیزم قند ناشتات بالاست یکم
جفتش بالاست عزیزم
من از شما پایین تر بودم دکتر انسولین برام نوشته تزریق میکنم
بعد صبحانه بالاس
بالاس عزیزم خیلی رعایت کن🥲
بالاس یکم باید رعایت کنی بعدش دو هفته بعد تکرار کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.