من قند ناشتا دادم 98شد بعدش174 چطوره؟

۶ پاسخ

قند ناشتاتم بالاعه اگ ی خورده رعایت نکنی جزو دیابتی ها ب حساب میای

عزیزم قند ناشتات بالاست یکم

جفتش بالاست عزیزم
من از شما پایین تر بودم دکتر انسولین برام نوشته تزریق میکنم

بعد صبحانه بالاس

بالاس عزیزم خیلی رعایت کن🥲

بالاس یکم باید رعایت کنی بعدش دو هفته بعد تکرار کنی

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد