۱۹ پاسخ

منم دادم دخترم ۱۰ ماهش بود

نه اصلاااااا مشکلی نیس

من ۱۰۰ دادم

دادم. مشکلی نیس

ن من آموکسی کلاو ک ۶۲۵ هس هم دادم شربت .البته زیر نظر دکتر

من ۵ماهش بود دادم تا الان چندین بار خورده

فک کنم دادم اجی

اره دخترم دوماهش بود بخاطر جای واکسنش دکترش داد

بله من دادم..آخه گلو درد زیاد داشت بعد ۶روز دیگ نیاز نیس بدی

اره گلم‌من دادم ن چیزی نمیشه

نه مشکل نداره ب دختر منم الان داده دکتر

شبی ی سی سی میدادم

نه دكتر به پسر من داد

دکتر نوشته حرف اونو قبول نداری حرف مارو قبول داری؟؟

من زیترومکس قوی ترشم دادم بازم فایده نکرد
آمپول قوی زدن عفونتش زد بیرون بصورت اسهال پدرمو درآورد

دکتر داده بهت؟

اره روزی یه بار ۲ و نیم سی سی البته نمیدونم ببینم ۲۰۰ بود یا نه

مشکلی نده دکتر ۷ ماهگی برا دختر من نوشت گفت ۱۰۰ کمه
ولی این سری براش آموکسی کلاو ۶۰۰ و خورده ای نوشته گفت بعد یه هفته اگه خوب نشد بده

عزیزم من ۷ ماهگی این دارو رو دادم
دکتر داده مشکلی نیست

سوال های مرتبط