من بایه ترفند دیگه سزارینم کردن زیرمیزی هم نگرفتن😂
۵۰ میلیون ب مندکتر گفت😕😕
دکتر من با هزینه بیمارستان و زیرمیزی تو بیمارستان خصوصی۸۰میگیره
ازاد یا با بیمه؟بیمارستان خصوصی یا دولتی؟
عالیه که کدوم شهری من ۳۸ دادم ۳ تومنم بیمارستان
ایشالا بسلامتی زایمان کنی ، یکی از بهترین تصمیمای زندگیم سزارین بود
بسلامتی
دکتر خواهرمم بهش گفته ۴۰ تومن
برا منم گقت فقط دستمزد خودش تنها ۳۰ ملیون بیمارستان دولتی هم نمیاد فقط خصوصی احتمالا بیمارستان هم ۶۰ ۷۰ تومن در بیاد آدم نمیدونه چه غلطی بکنه
خوبه
دیگه زیر میزیا رو میگیرن و سزارین میکنن ماهت بالاس دیگه باید همینو بری
وا چه خبره کرج ۱۵ تومن میگن
ولی من عوض کردم ی دکتر دیگه میرم دستمزد نمیگیره
خوبه دیگه بسلامتی زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.