۶ پاسخ

اگر اب تسویه داری دیگه نیاز به جوش نداره اب لوله کشی چون کثیفه میگن بجوشون حتی برای خودمون هم خوب نیست

تا ۱سالگی

منم برام سواله
میخوام ایندفه رفتم از دکتر میراث بپرسم
از کی میشه آب تصفیه بدم بهش

سخت نگیر
من گاهی آبی ک خودمون میخوریم میدم
میترسم مثل خودم پاستوریزه بار بیاد هی عفونت روده بگیره

تا یکسالگی اگه نجوشیده بدی ممکنه اسهال بشه

تا یک سال بهتره جوشیده بخوره نجوشیده املاح داره برا سلامتیش خوب نیس ممکنه سنگ شن کلیه بیاره

سوال های مرتبط