۶ پاسخ

عزیزم گیاهی اصلا به بچه ندی خیلی بده
فقط حیوانی پاستوریزه بده

بهم تو تلگرام پیام بده ادت کنم گروه غذایی نی نی ها
Azimi 1403

جمعه 9 ماهگی تمام میکنن
مبخام مارک شیر خشک شون رو عوض کنم
علائم حساسیت به شیذخشک چیه؟؟؟

جمعه 9 ماهگی تمام میکنن
مبخام مارک شیر خشک شون رو عوض کنم
علائم حساسیت به شیذخشک چیه؟؟؟

خانما الان بچه باز ممکنه به شیرخشک حساسیت نشان بده
اگر مارکش عوض شه یافرقی نداره دیگه

چون پاستوریزه نیست خوب نیست براشون

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی