۷ پاسخ

بعداین وسایل روی سینی رو چیکار میکنین بازم مصرف میکنین یا میندازین تو ابی چیزی؟

اخی عزیزمم
من چون خودمو و شوهرم دست تنها بودیم کسیو نداشتیم اینکارارو براش نکردیم الان تو دلم موندع

اي جان خدا حفظش كنه. ميگي تو اون ظرفها چيه؟ نبات و گندم و بقيه چيه؟

الهیییییی آمین
خدا حفظش کنه

عزیزم ما سینی اینجوری درست نمیکنیم در حد پول و ..معنی اینارو میشه بگی بهم ک گذاشتی

ماشالله😍

🥹🥹🥹عزیزززم خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۳ ماهگی
مامان کیان 💙اشکان مامان کیان 💙اشکان ۲ ماهگی
مامان آرمان و ائلمان مامان آرمان و ائلمان ۶ ماهگی
مامان محمدهامین مامان محمدهامین ۷ ماهگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۲ ماهگی