بمونه یادگاری از چهل روزگی دخترم💓

تصویر
۹ پاسخ

فردا باید ببرمش👼👼

اینترنت نبود مامانمم نیست حموم چله باید کار خاصی کنم براش ؟ مثلا اسفند یا دعای خاصی

خداحفظش کنه

اوخداا فسقل خانوم🥺❤️

منم امروز بردمش حموم چهل روزگی 😍

خدا برات نگهش داره عزیزم.خیلی قشنگه

چه نازهههه خداااا😭😍

وای جااااان ..خاله قلبونت بشههههه❤️🐣

ست حوله شبیه دختر منه😍

سوال های مرتبط

مامان محمدهامین مامان محمدهامین ۷ ماهگی
مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۳ ماهگی
مامان آرمان و ائلمان مامان آرمان و ائلمان ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان ایلما مامان ایلما ۲ ماهگی
مامان آروشا❤️ مامان آروشا❤️ ۹ ماهگی
مامان آرمینا مامان آرمینا ۴ ماهگی