۵ پاسخ

نان دادم تا الان خوب بود بهش میسازع

من آپتامیل ۱می دم .خوبه بهش می سازه خدا رو شکر.اما وزن دهی نمی دونم انشالله که خوب باشه چون۱۳روزگی، ۲۰۰گرم کم کرده بود

من ببلاک میدم

من نان میدادم وزن دهیش عالی بود ولی خیلی دل درد داشت
الان اپتامیل پرونوترا میدم خوبه دل دردش کمتره وزن دهیش خوبه

من بيوميل پلاس ميدم
نان خيلي اذيتش كرد

سوال های مرتبط