درمان خلط گلو نوزاد ۶ ماهه 😭😭😭😭

۳۰ پاسخ

دکتربردم گفت چون غذای کمکی دادم نزدیک شش ماه هست جوشونده عناب ودانه به بدم

چهارتخم رو‌با یه ذره نبات دم کن آبشو بده

از کجا میدونید خلط گلو داره؟
فقط سرفه خلطی میکنه؟
پسرم صبح ک از خواب بیدار میشه اولین سرفش خلطیه
بعدیا دیگه خیلی خیلی کم
چکاکنم

منم دخترم سرماخورده یکماه درگیر خلط بود اول شربت ایورتمی خورد خوب نشد باز بردم دکتر ازیترومایسین داد با شربت برونسبان و یک اسپری دهانی خوب شد

منم چهارتخم میدادم عناب و به دمنوششو میدادم
و حمام بخور خیلییی تاثیر داره قشنگ از دماغش میاد بیرون
اخرسرهم ازیترومایسین داد خوب شدش خداروشکر
و باز دوبارع انگار این ماه داره سرما میخوره نمیدونم بخاطر دندونشه یاچی

اینجوری منظورمه ک کمرش درد نگیره توش باد میپیچه کمک ب کنده شدن خلط میکنه

تصویر

و اینک ما بخور سرد داریم تو خونه گفت برای سرفه هاش اصلا اصلا بخور سرد خوب نیست فقط بخور گرم باید باشه

دختر من ۲ ماهش بود شدیداااااا خلط داشت شربت اموکسی سیلین ۴۰۰ داد هر ۱۲ ساعت ۱ سی سی گفت تا ۷ روز بدم دقیقا سر ۷ روز خوب شد

تو حموم اب گرم رو بزار درو ببند تا یخار کنه ببرش تو حموم دمر رو دستت،، دستتو گود کن بزن تو کل کمرش پنج دقیقه من اینطور خوب شد ب مدت پنج روز روزی دوبار

باید سفالکسین بخوره

من بردم بچمو بستری کردن گفتن هیچی نباید سر خود بدی

دکترش هم علیرضا طارمیها تو قزوینه ک خیلی مشهوره🦥خواستی پیش همون ببر خیلی سخت میشه نوبت گرفت ولی ارزشش رو داره

یادت باشه قبل این ک ببری حمام رو گرم گرم کن بخار بگیره آخر ک شستی نی نی رو تموم شد این کارو کن

فقط و فقط قطره ی پروتکت پویا میتونه خلط رو رفع کنه.
توضیح کاملش توی تاپیکام هست عزیزم

باید چرک خشک کن بخوره
دونه به با ی لیوان آب بجوشون ک‌ژله ای فرم شه آبشو بده بخوره خیلی خوبه عوارضم نداره

قطره سیتریزین

بیشتر از دارو بخور خیلی موثره

چی دادی بهش؟؟😩😩خوب شد؟؟؟هرچه آموکسی سیلین میدم خوب نمیشه🤕🤕

فقط چرک خشک کن ولی برو دکتر

فقط شیب راه حلشه همیشه تو شیب بزارش

دکتر به دخترم ازیترماستین داده الان بعد چهار روز خوب نشده منم☹️

بخور سرد بهترینه

بخور بعد بخور پشتش یواش یواش هی بزن که کنده بشه

اموکسی سیلین دکتر به پسرم داد واسه خلط گلوش

من خونم تهرانه ولی خودم بویینی ام اومدم بخاطر جنگ اینجا بمونم دخترم افتاد سرفه
بردم دکتر بوئین زهرا آرش صفیعی یکم بهتر شد
ولی خوبه خوب نشد

ببر دکتر
بخور روشن کن تو خونه

باید دکتر ببری چرک خشک کن بذه

پسرم و بردم دکتر سرما خورده بود گفت چرک کرده آمپول زد با یک شربت خلط آور داد

بخور سرد و چرک خشک کن

رفلاکس نداره؟ سرماخورده؟

سوال های مرتبط

بابای مانیار بابای مانیار ۱ سالگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی