مشکلی نبست عزیزم کاملا طبیعیه پسر من ۱۰ روزه خودش دستشویی نکرده
با گلیسیرین میکنه
بردم دکتر گفت اصلاا مشکلی نیست اگه دیدی زیاد اذست میشه هر دو روز یکبار ۱ سی سی با سرنک گلیسیرین بزن
شیر هم ماله خودمو میخوره هم کمکی نان
جیش یا مدفوع؟
اگر مدفوعه روغن بادوم دو قطره بریز رو شکمش دورانی ماساژ بده
اگ جیش حتما ببر دکتر شاید مجرای ادرار مسدود شده یا تنگه یا...
طبیعیه اما اگه نگرانی
5 قطره پدی لاکت بهش بده
طبیعیه
از منم همینجوری بگو به منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.