۶ پاسخ

برا وزن گیری ببلاک میگین از همه بیشتر وزن میده

پسرم میخوره وزنش خوبه

بستگی به بچه داره پسر دوستم میخورد تپل میخورد الان به دخترش میده لاغره

اره درسته وزن دهی نداره

من پی دی اف میدادم چاق کرد

بچه من ماه اول خوب وزن گرفته

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی