بنظرتون شیرخشک آپتامیل چاق کنندس یا نان؟

۳ پاسخ

ما کل خاندان نان میدیم راضیم

اونا فقط باعث بادکردن بجه میشن
اگه میخوای وزن بگیره ببلاک پی دی اف بده

سلام عزیزم در‌کل اپتامیل خیلی خوبه ولی هر چی بدی باید نفخش بگیری خب بلدی؟

سوال های مرتبط

مامان آیه مامان آیه ۱۴ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی