من ک اپتامیل میدم خوبه
دکترا اول میگن اپتامیل
من pdf استفاده میکنم
من خواهرزادهام اپتامیل میخوردن خوب بود منم اپتامیل میدم بچم میخوره
من آپتامیل میدم وزن دهیش ماه اول خوب بود ماه دوم بچم کمتر شیر خورد کمتر بود وزنش
نان وزن دهیش عالیه ولی چون یکم واسه بچه سنگینه یوبست میاره
اپتامیلم خوبه
من نان میدم راضیم
نان میدم عالیه
من تعریف آپتامیل رو خیلی شنیدم. و اطرافیان همه آپتامیل میدادن
منم الان خودم همونو میدم از لحاظ وزن دهی هم خوبه واقعا
نان رو نمیدونم
من تجربه ندارم ولی اکثرا دیدم اپتامیل گرفتن
من خودمم اپتامیل میگیرم
ولی در کل باید ببینی با بچت کدوم سازگارتره،من ی نفرو میشناسم ۴ تا شیرخشک عوض کرد،هیچکدومشم نخورد
من اپتامیل دادم برای وزنش البته دکتر گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.