بنظرتون شیرخشک نان یا اپتامیل؟

۱۰ پاسخ

من ک اپتامیل میدم خوبه

دکترا اول میگن اپتامیل
من pdf استفاده میکنم

من خواهرزادهام اپتامیل میخوردن خوب بود منم اپتامیل میدم بچم میخوره

من آپتامیل میدم وزن دهیش ماه اول خوب بود ماه دوم بچم کمتر شیر خورد کمتر بود وزنش

نان وزن دهیش عالیه ولی چون یکم واسه بچه سنگینه یوبست میاره
اپتامیلم خوبه

من نان میدم راضیم

نان میدم عالیه

من تعریف آپتامیل رو خیلی شنیدم. و اطرافیان همه آپتامیل میدادن
منم الان خودم همونو میدم از لحاظ وزن دهی هم خوبه واقعا
نان رو نمیدونم

من تجربه ندارم ولی اکثرا دیدم اپتامیل گرفتن
من خودمم اپتامیل میگیرم
ولی در کل باید ببینی با بچت کدوم سازگارتره،من ی نفرو میشناسم ۴ تا شیرخشک عوض کرد،هیچکدومشم نخورد

من اپتامیل دادم برای وزنش البته دکتر گفت

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان دایان🐻🤎 مامان دایان🐻🤎 ۶ ماهگی
مامان کپل😊 مامان کپل😊 ۱۵ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی