۷ پاسخ

هرچی ب بچت میسازه همونو بده

من نان دادم کلا ب پسرم
واسه دخترمم فعلا یدونه نان 1 گرفتم ببینم می‌سازه بهش یا نه

من نان دادم بهش بالا آورد دکتر گفت بخاطر اینکه دریچه ی مری بچه هنوز کامل نیست براش، سنگین هست. اپتامیل بده بعد از 3 ماهگی اگر خواستی نان بده بخاطر وزن گیری دوست داشتم نام بدم .

هرچی میسازه

ازادش چه قیمته؟

بستگی داره ب بچت کدوم بسازه

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی