پس چرا گفت باید (پساری)حلقه بزاری؟ ده روز دیگه هم بیا. نگرانم کرد.
خوبه گلم
دوقلو هستی استراحت باش فقط نشین سرپا واینستا، ب پهلو بخاب حمام نشسته ده دقه تمومش کن ده روز یبار بسه حمام انشاالله مشکلی پیش نمیاد
نه ۳۰ به بالا خوبه
ن عزیزم خوبه
منم همین بود دکترم گف دیگه خوبه
نه گلم اگ واژینال خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.