از بچه ۶ ماهه چجوری آزمایش ادرار میگیرن ؟

۸ پاسخ

یه پک پلاستیکی میدن ..چسب داره سرش می‌بندی بهش پوشکش می‌کنی جیش می‌کنه داخلش

یه پلاستیک به عنوان نمونه میدن
بعد میچسبونی به جایی که جیش می‌کنه
منتظر میشی تا جیش کنه
تو آپارات روشش هست

کیسه پلاستیک میدن میزاری براش هر وقت ادار کرد درمیاری داخل جعبه مخصوص ازمایش مبریزی

یه کیسه پلاستیکی میدن مخصوص نوزاد هاست
ولی از من میشنوی کیسه نگیر قوطی بگیر دختر من کباب میشه اون چسبه رو براش میزارم
بجاش قوطی میگیرم زیرش میگیرم جیش میکنه

بچه من سوند زدن

اول بشور بعد و با یه حوله یا دستمتل تمیز آروم خشک کن که چسب بچسبه پلاستیکی که آزمایشگاه داده رو بچسبون پوشک کن یا ملافه بنداز رو پاهاش ادار که کرد باید زود برسونید آزمایشگاه

پلاستیک میده میبندی بهش پوشک میکنی
فقط باید نمونه رو تا یک ساعت تحویل ازمایشگاه بدی

کیسه یا سوند

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی