سلام خوبید میشه ماست محلی به دخترم بدهم

۶ پاسخ

اره من میدم
چون نگهدارنده نداره. ارگانیکه
سالمتر از ماستای کارخونه ای و بازاریه

آره عزیزم من خودم درست میکنم بهش میدم

سلام نه عزیزم توی این اوضاع ریسک نکن

من خودم ماست میزنم میدم

اگر خودتون گرفتید یا از جای مطمئن گرفتید ایرادی نداره

نه چون پاستوریزه نیس از کجا میدونی

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۰ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی