۴ پاسخ

اره من میدم خیلی دوس داره

من از ۷ ماهگی دادم البته کم با غذا یا چهار مغز یا پودر گردو قاطی کردم

ماست محلی نه
پاستوریزه

ماست ماجان یا پروبیوتیک بده

سوال های مرتبط

مامان فندق💙آدوین مامان فندق💙آدوین ۱۲ ماهگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی