همیشه فقط محصولات پاستوریزه بده
مادر شوهرم اینا خودشون گاو دارن خیلی تمیزم هستن به گاوم غذاهای خوب میدن خودش ماست میزنه به پسرم میدم
من میدم ولی مامانم درست میکنه مطمعا ام بهش
محلي ندي بهتره
من از اول فقط محلی دادم تاحالا شرکتی نخورده
من ک میدم از همون 7ماهگی
نه عزیزم اصلا
اگ پرچربه بده ولی ترجیحا پاستوریزه باشه بهتره
اره بده من میدم خوشمزه ترم هستن
ماست پاستوریزه پر چرب
ن نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.