ماست محلی از مغازه خریدم میتونم بدم پسرم

۱۱ پاسخ

همیشه فقط محصولات پاستوریزه بده

مادر شوهرم اینا خودشون گاو دارن خیلی تمیزم هستن به گاوم غذاهای خوب میدن خودش ماست میزنه به پسرم میدم

من میدم ولی مامانم درست میکنه مطمعا ام بهش

محلي ندي بهتره

من از اول فقط محلی دادم تاحالا شرکتی نخورده

من ک میدم از همون 7ماهگی

نه عزیزم اصلا

اگ پرچربه بده ولی ترجیحا پاستوریزه باشه بهتره

اره بده من میدم خوشمزه ترم هستن

ماست پاستوریزه پر چرب

ن نده

سوال های مرتبط

مامان سایمان طلا مامان سایمان طلا ۱ سالگی
مامان نونو👶 مامان نونو👶 ۱۶ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی