من کارام مثل حرف قدیمیاس که میگن بچه مادر بشناسه موهاش میریزه .
ن تو بارداری ن تو زایمان ریزش نداشتم .تو ۳ماهگی بچه هام ریزش شدید میگیرم
برای منم هنوز میریزه خیلی شدیده مشت مشت میریزه
دارم دیواااااااااانه میشم
وای تو رو خدا یکی به دادمو هام برسه به خدا دعاتون میکنم مو هام تموم شد یعنی دوباره در میان
من تازه شروع شده میخوام قرص بگیرم بخورم
تازه شروع شده برا من ی هفته میشه وحشتناک میریزه
من افتضاح ریزش مو دارم دیگه همه جا پر مو شده
منم ریزش مو دارم هرجارو میبینم موهام هس
من ک کلا شقیقه هام کچل شده
من میریزه قطع نشده که بیشتر شده
قرص زینک من میخورم خیلی کمترشده
برا منم هنوز ادامه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.