انشاءالله بسلامتی عزیزم 🥰
منم هنوز تکلیفم معلوم نیس که سر میشم یا طبیعی😂🤦🏻♀️😐 ولی خیالت راحت ، جفتش زودگذره، من که بابت هیچکدومش استرس ندارم
به سلامتی فارغ بشی عزیزم قدمش پر خیر
برو خوشبحالت راحت میشی هیچ درد نداره نی نی میبینی پراز حس خوب
اصلا ترس و استرس نداشته باش واقعا سزارین عالی بود منم خیلی میترسیدم ولی واقعا تجربه عالی و راحتی بود
وای خوش به حالت
خدا رو روزی هزار بار شکر کن که داری راحت میشی
به سلامتی انشاالله با بیحسی یا بی هوشی میخوای زایمان کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.