۱۴ پاسخ

۳۹هفته ۴روز

من ۴۰هفته زایمان کردم😁

مبارکه عزیزم میشه واسه منم دعا کنی🙏🙏🙏🙏

من ۳۸ و ۲ روز نوبت دارم

منم ۳۸ تمام زایمان کردم

سلام عزیزم میرن بیمارستان توی این جنگه خطرناک نبست

نه زود نیست عزیزم بچه از ماه هفتم کامل هست مگر اینکه بارداری شما مورد داشته باشه در غیر این صورت بچه از ۷ماه تا ۹ماه هر وقت بیاد کامله و دستگاه نمیره
من خودم ۳۸و ۱روز سزارین کردم ماشاالله پسرم نه زردی داشت نه دستگاه رفت عالی و نرمال خودمم بارداری عالی نرمالی داشتم بدون مشکل و طبیعی
حالا یه خانمه با من بود ۴۰هفته سزارین کردن بعد من بچش بردن دستگاه
در کل هیچ زمان مشخصی ندارد دکتر وقتی بگه فلان هفته خطم بارداری تمام شرایط در نظر میگیره بعضی ها فک میکنن هر چی بچه بمونه اون تو سالم تر و کامل تره و این کاملا اشتباه هست

منم شنبه نوبت دارم یک شنبه انشاالله سز میشم خدا بخیر کنه وسط این جنگ

ان شاالله ۳۸هفته سه روز نوبت دارم ،الهی بسلامتی عزیزم

۳۸هفته ۲روز

آیییی خوشبحالت من دوشنبه باید زایمان کنم ۳۸هفته و۱ روز میشم

منم مثل شما

۳۷ هفته ۳ روز

۳۸ هفته و ۶ روز یعنی شبش ۱ و ربع ک شدم ۳۹ کامل

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد