شاید انقباضه ببین هر چند دقیقه میشه تایم بگیر بنویس اگر مرتبه مثلاً هر ده دقیقه یه رب یه درد داری انقباضه برو بیمارستان اما اگر الان گرفت رفت تا پنج ساعت بعد طبیعیه اما ب دکترت بگو درد داری بهت شیاف میده
حرکت بچه خوبه
منکه ندارم 🙄
اگه شکمت سفت میشه بازم ول میکنه و همینجوری تکرار میشع هر چند دقیقه انقباض باید بری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.