خانما عادیع شکمم یهو سفت میشه کمر درد میگیرم بعدا دردش می‌ره

۴ پاسخ

شاید انقباضه ببین هر چند دقیقه میشه تایم بگیر بنویس اگر مرتبه مثلاً هر ده دقیقه یه رب یه درد داری انقباضه برو بیمارستان اما اگر الان گرفت رفت تا پنج ساعت بعد طبیعیه اما ب دکترت بگو درد داری بهت شیاف میده

حرکت بچه خوبه

منکه ندارم 🙄

اگه شکمت سفت میشه بازم ول میکنه و همینجوری تکرار میشع هر چند دقیقه انقباض باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری