منم خلفی ام حس نمیکنم
من از ۱۱هفته حس کردن البته بچه سومم
خیلیا متوجه نمیشن هنوز هفته 28مهمه
من از ۱۶ هفته متوجه شدم
مال من که اصلا لگد نمیزنه جفت قدامی حرکاتشم خیلی کممتوجه میشم
من از چهارده هفته کاملا لگد زناشو حس میکردم ولی نمیفهمیدم بچس تا اینکه بهداشت ازم پرسید گفتم یه چیزی همش تکون میخوره گفت بچس دیگه😐😂
آره من ک جفت قدامی دارم از 18 هفته کم کم شروع شد
الان دیگ واضح
اره عزیزم از 16 هفته میشه حس کرد
البته از قبل شکم داشتم همه میگن دیرتر احساس میشه
من با اینک خلفی هستم احساس نمیکنم
جفتت خلفی باشه عین من آره قشنگ لگد میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.