خانوما تو هفته من تکون های بچه رو حس میکردین؟

۸ پاسخ

من مثل حباب حس میکردم

من که هنوز نه

عزیزم از یکی دو هفته ی دیگه کم کم مثله نبض میزنه

من هنوز خیر

منم حس میکنم

من چن روزی میشه حس میکنم یه چی اروم زیرشکمم جاب جا میشه

من جفت قدامی از ۱۷ حس کردم

من شکم سومه جفتم خلفی ولی هنوز حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری