۳ پاسخ

من ۲ هفتس سرکلاژ کردم امروز حس سنگینی میکنم تو واژنم اصلا نمیتونم راه برم خیلی میترسم

برو دکترت لابد عفونت گرفتی .

من بعد سرکلاژم سوزش وخارش داشتم عفونت بود
الان جای بخیه مخصوصا میشینم درد دارن

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی