امیدواریم ک نزنه
انشالله که دیگه نمیزنند عزیرم به اندازه کافی استرس کشیدیی فکرتو سعی کن نبریی اینجور سوالها میدونم سخته میدونم نمیشه انشالله خدا کمکتون کنه انشالله که دیگه نمی زنند
شهرتون مگ خیلی زدن؟
نمیدونیم کهههه😔
ولی هنوز چندتا جای بزرگ دیگه مونده ولی دیگه اینجا نمیشه گفت
من که زنده نیستم خدا کمک کون کنه😭😭
چرا نزنن،معلومه ک میزنن،اینجا نزدیک ما یه جا هس گرمدره،روزی کم کم ۱۰ بار میزنن اونجارو
فک نکنم چیزی نمونده که
آره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.