مامانا تو ساک اضطراری بچه هاتون چی گذاشتین

۷ پاسخ

اگه خدایی نخواسته واسه کسی اتفاقی بیفته دیگه
ساک بکار نمیاد 😑

مگه میزنن هنوز ؟

من اصلا نبستم

مامان بهراد زیاد زدن اونجارو؟؟؟ جایی نرفتین؟؟

من نبستم

عزیزم برین شهرستانی روستایی جایی

آب مای بی بی لباس زیاذ هم گرم هم خونگی داروهای بچه
اگه شیرخشکیه شیرخشک

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی