نمیفهمم سیستم بستس چه مسخره بازیه. خودشون سایتشو زدن سایت خارجی که نیست بسته بشه. خودشون میبندن باز میکنن فکرکردن مردم احمقن😒
من گرفتم سیستم باز هست
کسی شیر خشک نان الترا میده
من گرفتم
این داستان سیستم بسته اش همش چرته
ببین من شوهرم داروخانه کار میکنه ولی خودشون شیر خشک ندارن بعد رفتیم هفته پیش برا پسرم شیر خشک بخریم داروخانه گفت سیستم بسته باید ازاد بدی شوهرم بهش گفت واقعا چرا از خدا نمیترسی من خودم داروخانه کار میکنم با گوشیش اورد گ نشونش داد که سیستم کار میکنه حالش گرفته شد مجبور شد با بیمه حساب کنه
یعنی رحم ندارن خداوکیلی
اره میدن من گرفتم
چرا میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.