کیدوفست چه شربتیه?

۳ پاسخ

برای حساسیت
مثل سیتریزین و نئوتادین
برای آبریزش بینی و سرماخوردگی معمولا میدن

کیدوفست برا آبربزش بینیه

فکسوفنادین برای ابریزش بینی هس

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری