مامانا شربت ٱندانسترون واسه چی خوبه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

واسه تهوع هستش

برا حالت تهوع و استفراغه

حالت تهوع

استفراغ

حالت تهوع و استفراق

حالت تهوع
اگه بارداری نباید بخوری چون تازگیا گفتن روی بچه ناهنجاری میده و باعث شکاف کام یا لب میشع

تهوع

حالت تهوع

دلپیچه فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان امیر حیدر مامان امیر حیدر ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان 𝓦𝓸𝔂𝓪𝓷💙✨️ مامان 𝓦𝓸𝔂𝓪𝓷💙✨️ ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی