مامانا شربت اشتها آور چی خوبه واسه بچه؟

۷ پاسخ

اره عزیزم قشنگ غذاشو میخوره خداروشکر

ولی پرافیل برای بالای دوساله

من پرافیل و بب وینک خیلی راضی بودم

عزیزم اشتهاآورا اختلال هورمون ایجاد می کنه بلوغ زودرس میاره ندین به بچه هاتون

من راسیپ میدم

پرافیل

نئوزینک

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱ سالگی
مامان دوقلوها وشاهان مامان دوقلوها وشاهان ۲ سالگی